
Virtual Advent Calendar – Extra surprize zilnice pana pe 24 decembrie
6.4% CashBack
6.4% CashBack
Lancôme este un brand de lux creat in 1935 de vizionarul pionier al parfumeriei Armand Petitjean. Inca de la inceput, misiunea brandului a fost si ramane aceea de a face femeile mai fericite, ajutandu le sa isi evidentieze frumusetea, prin oferirea de produse cosmetice inovatoare in termeni de calitate, stiinta si eficacitate.
De a lungul timpului, Lancôme a impartasit lumii viziunea sa- a spiritului francez si a elegantei, combinate cu inovatii tehnologice majore, ce ii permit sa se pozitioneze la nivel global ca un brand de renume in industria luxului. Dar, in acelasi timp, Lancôme crede in puterea fericirii si a ingrijirii, deoarece toate aceste valori fac parte din AND-ul sau.
Gama de parfumerie Lancôme este recunoscuta datorita a doua game emblematice:
Gama de skincare concentreaza intreaga expertiza a brandului in ceea ce priveste regenerarea, corectarea, hidratarea si iluminarea pielii datorita ritualurilor avansate de ingrijire a pielii. Lancôme propune femeilor o rutina plina de rasfat care incepe cu exfolierea si curatarea pielii, urmata de tonifiere si hidratare. Apoi, pentru a elibera stralucirea interna a pielii, construieste rutina de ingrijire a tenului cu serumurile de ochi si fata si mastile revitalizante. Cele mai cunoscute produse ale gamei skincare Lancôme sunt serumul de intinerire a tenului Advanced Genifique serum, imbogatit cu 7 pre si probiotice, inovatie tehnologica patentata de grupul Loreal pina in 2030 si Renergie Triple Serum H.C.F - o formula bazata pe ingrediente targetate (Acid hialuronic, Vitamina C+ Niacinamide si Acid Ferulic), pentru a livra cele mai optime rezultate anti-rid intr o doza tripla de serum.
Gama de makeup Lancôme este construita dintr-o paleta larga de fonduri de ten deosebite, machiaj al ochilor si rujuri. Rafinat si elegant, Lancôme makeup evidentiaza frumusetea naturala a consumatoarelor. Gama de fond de ten Teint Idole Ultra Wear cucereste consumatoarele prin puterea mare de acoperire, rezistenta 24h, mascara Hypnose redefineste conceptul de volum al genelor, iar rujurile l’Absolu Rouge hidrateaza si confera culoare buzelor.
Consumatoarea Lancôme este o consumatoare concentrata pe frumusetea clasica, eleganta, care rezoneaza cu ideea brandului ca fericirea este o sursa de frumusete, pasionata de inovatie tehnologica in domeniul cosmetic, interesata de fashion si beauty, cu varsta cuprinsa in intervalul 18-50 ani.