1. Descriererea programului

House România face parte din mărcile LPP alături de Reserved, Sinsay, Cropp și Mohito.
LPP Brands este un grup polonez cu peste 30 de ani de experiență în crearea de haine de la zero.

House combină cele mai recente tendințe cu stilul stradal. Se concentrează pe un aspect lejer, oferind combinații îndrăznețe și accesorii statement. Clienții brandului House sunt oameni tineri in spirit care nu se iau prea în serios, adopta o atitudine fără griji și se bucură din plin de viață.

În colecțiile sale, House se referă la artă, cultura pop și tendințele rețelelor sociale, inspirându-se din stilul unei străzi pline de viață a orașului. Încurajează oamenii să se joace cu moda și să-și modeleze în mod conștient imaginea.

2. Avantajele programului de afiliere

Printre principalele avantaje ale programului de afiliere House România se numără cookie lifetime de 30 de zile.
Comisionul oferit pentru comenzile finalizate și acceptate este de 10% pentru orice comandă obișnuită.

3. Metodele de promovare:

Programul de afiliere House România poate fi promovat după cum urmează:

- E-mail Marketing / Newslettere
- Site-uri de voucher
- Site-uri de cashback
- Site-uri de content
- Agregatoare de produse

Metode de promovare interzise în programul House România:
- PPC, inclusiv CSS, Google Adwords
- Licitarea pe cuvinte de brand
- Postări organice pe Facebook

House România este un program lansat prin integrare cu Tradedoubler.