Descriere
Reefkig Solutions oferă acces la software de tip SAAS dezvoltate plecând de la nevoile agen?iilor digitale, dar care acoperă nevoi caracteristice tuturor afacerilor mici ?i mijlocii aflate în etapă de cre?tere.
Ecosistemul online Reefkig.com include o suită de trei aplica?ii software menite să crească productivitatea ?i să ofere o "coloana vertebrală" logică ?i coerentă organiza?iei în care este implementat: Reefkig CRM (actual stadiu beta), Reefkig Tasks (actual stadiu beta) ?i Reefkig Budgets (stadiu public live).
Reefkig Budgets reprezintă o solu?ie de management, control ?i supraveghere a bugetelor campaniilor de promovare, se integrează cu Google Ads ?i Facebook Business Manager, preluând live informa?ii despre investi?iile în campaniile de promovare. Solu?ia are că scop evitarea ?i reglarea din timp a abaterilor fa?ă de bugetul media planificat ?i câ?tigarea timpului petrecut altfel pe taskuri repetitive de valoare medie.
Uite un video de prezentare.
https://vimeo.com/439300302/582208bcd2
---
Programul de afiliere are ca si obiectiv crearea unui cont pentru Reefkig Budgets. Contul in Reefkig.com este gratuit si nu necesita niciun cost de catre utilizator. Contul de Reefkig Budgets este gratuit timp de 30 de zile. Dupa aceste 30 de zile abonamentele incepe de la 9 euro / luna si pana la 299 euro / luna (si chiar mai mult).
In continuare am adaugat texte care sa usureze in constructia materialelor menite sa comunice cu grupurile tinta am si definit cateva personas-uri adecvate pentru Reefkig Budgets.
----
E?ti specialist în promovarea online? E?ti freelancer ?i te ocupi pe promovare online?
Te-ai săturat de “export as” din Google Ads ?i Facebook Business Manager ?i import în Gsheet sau Excel? Te-ai săturat să stai cu grijă dacă ai gre?it vreo formulă când ai adăugat un cont nou sau un nou canal pentru un client?
Faci asta săptămânal, dar ai vrea să po?i să o facă cineva zilnic ?i ?ie doar să-?i spună ce conturi au abateri ?i unde trebuie intervenit? Vrei că munca ta să fie mai mult despre optimizare ?i eficientizare decât despre monitorizare ?i verificare?
?terge problema asta de pe lista! Reefkig Budgets (RB), aplica?ie nominalizată la categoria Global Search Technology of the Year 2020, este o solu?ie folosită de profesioni?ti în marketing online pentru monitorizare ?i control a bugetului planificat.
Solu?ia este folosită de agen?iile de digital marketing ?i performance marketing de top pentru monitorizarea investi?iilor în promovarea online.
Gata cu supraconsumul sau subconsumul! Gata cu campaniile uitate pornite! Gata cu grijă pentru bugetul de promovare investit uniform! Acum trebuie să te îngrije?ti să-l faci să aducă cât mai multe rezultate.
Varianta pentru freelanceri ?i speciali?ti poate fi accesibilă acum spre testare cu op?iunea “30 de zile î?i dăm banii înapoi”, timp în care te vei convinge că e ce ai tu nevoie.
În această perioada vei avea pentru varianta pentru Freelancer o op?iune de plata inedită. Vei putea alege să plăte?ti cât vrei, în func?ie de cât aport a adus solu?ia pentru tine, oricât între 29 euro / luna ?i 99 euro / luna (minim 29 euro / luna)
Solu?ia nu vine singură, aceasta vine înso?ită de
+ access la webinarii de sprijin cu întrebări ?i răspunsuri la probleme reale
+ un curs bine structurat care te ajută să în?elegi de ce ai nevoie ca să beneficiezi la maxim de informa?iile din Reefkig Budgets (RB)
+ o serie de podcasturi ?i interviuri cu speciali?ti care explică de ce e nevoie de o astfel de solu?ie,
+ tutoriale video despre cum să faci monitorizarea
+ asisten?ă la setup-ul ini?ial pentru a nu-?i bate capul când decizi să începi
Totul cu scopul de a monitorizarea eficient bugetul de promovare ?i a te putea axa apoi pe ce contează mai mult, ?i anume: eficientizarea ?i optimizarea promovării.
___
4 personas reprezentative pentru grupurile tinta:
+ Ioana, este proprietara unui magazin online care desfasoara campanii pe Google sau Facebook si care este stresata de bugetul care se duce si in ciuda faptului ca are un oarecare feedback la nivel de comenzi inregistrare, apeluri primite, simte ca nu este ea cea care e in control asupra bugetului. De fiecare data este surprinsa de bugetul consumat. Ar vrea sa aiba ceva mai mult control si ar fi dispusa sa plateasca 10 - 20 euro / luna ca sa aiba acest confort. Chiar si in relatie cu agentia care se ocupa de campanii, parca ar vrea sa arunce un ochi sau sa ii traga de maneca daca simte ca lucrurile nu se intampla conform planificarii.
+ Andrei, este specialist, freelancer care este certificat in Google Ads si are si ceva examene de certificare de la Facebook si ar vrea sa nu mai petreaca atat de mult timp pe taskuri triviale, cum ar fi managementul bugetului. Acesta poate ca lucrează in acelasi timp intr-o agentie si poate mai lucreze si ca freelancer pe cateva conturi mici. Timpul este cea mai mare problema a sa. Vrea sa investeasca mai mult pe optimizarea campaniilor si mai putin pe taskurile de rutina. Cea mai mare frica a sa este sa ramana cu buza umflata la finalul unei luni si sa ii fie rusine sa ii spuna Ioanei (clientului sau) ca a cheltuit cu 200 euro peste buget sau ca nu a investit decat 40% din bugetul stabilit. In acest scenariu trebuie sa inventeze motive si risca relatia cu Ioana. Nu vrea sa plateasca prea mult pentru acest confort pentru ca oricum acum nu prea face acest task si isi incearca norocul de la o luna la alta sau foloseste optiunile oferite de Google si Facebook de buget pe campanie, dar care nu ii permit control. Ar fi dispus sa plateasca 30-40 euro / luna ca sa rezolve aceasta problema.
+ Mihai, este managerul unei agentii digitale si ar vrea sa castige ceva mai mult timp pentru echipa si sa fie mai mult in control asupra efortului pe care il fac oamenii din echipa sa pe ceea ce inseamna gestiunea bugetului. Ar vrea sa poata sa vina cu insight-uri pentru clientii a caror campanii le are in grija direct din stadiu de planificare. Raportarea este esentiala pentru el si ar vrea sa poata sa ofere instant un overview simplu de inteles unui client oricand pe parcursul unei campanii. Mihai isi doreste ca si specialistii dar si oamenii care vorbesc cu clientii sa fie constienti cand lucrurile merg conform planificarii. Mihai nu vrea ca echipa lui sa petreaca 10 min pe zi pe cont, pentru ca portofoliul de 50 de conturi ar face ca specialistii sa piarda o zi intreaga doar pe asta, indiferent daca consumul de buget functioneaza ca cel planificat, sau nu. Mihai vrea sa poata sa le ofere clientilor sai sansa sa aiba bugete diferite pe diferite campanii si sa gestioneze acest lucru conform unui buget planificat. Mai ales pentru acei clienti care au branduri care participa la bugetul campaniilor avand o contributie separata la buget. Mihai ar fi dispus sa plateasca cateva sute de euro (100-250) pentru a eficientiza departamentul si echipa.
+ Daniel, spre deosebire de Mihai, face parte dintr-o agentie de retea mare, in care poate avea in subordine 2-3 Mihai. Relatia cu clientul este mai importanta chiar decat rezulatele propriu-zise. Deja aici se folosesc solutii din retea si implementarea unei solutii noi ar ridica provocari. Insa faptul ca un utilizator poate avea acces diferit pe anumite conturi si campanii, faptul ca nu ar mai exista situatia in care o campanie este uitata pornita cand ea ar trebui sa fie inchisa si bineinteles, pentru ca discutam de bugete mari, interventia din timp rezolva abaterile mari in plus sau in minus si asigura continuitatea si o relatie buna cu clientii. Cei mai fericiti in echipa lui Daniel vor fi specialistii, printre care si Andrei si chiar Mihai care ar vrea sa inteleaga mai bine cum ar putea sa scape de taskurile astea pe care “oricum nu le fac pe cat de des ar trebui” si apoi pentru ca sunt taskuri plictisitoare si de obicei nimeni nu le apreciaza ca atare.
Cumparand de la acest magazin vei primi Bani inapoi – CashBack
CashBack-ul il vei gasi in contul tau de pe iCashBack.ro dupa plasarea comenzii la magazinul partener.
CashBack-ul il vei primi chiar si la articolele comandate care fac parte dintr-o alta promotie!
Apasa butonul portocaliu 'Go Shopping'
Conditii utilizare voucher
Detalii
0.00 lei
CashBack