Cumperi online la cele mai tari magazine si primesti bani cash in contul tau bancar. Totul este acum Gratuit pentru tine!

   


Intrebari frecvente

 1. Cum incep sa primesc bani? 

Folosind super aplicatia conceputa de noi, incepi sa primesti bani automat. Adauga acum aplicatia si nu mai trebuie sa faci niciun click suplimentar pe site-ul nostru!

Pentru a te ajuta sa faci primii pasi in comunitatea iCashBack am realizat un ghid simplu care te va ajuta sa intelegi cum poti incepe sa castigi bani cumparand inteligent. 

Viziteaza sectiunea noastra “Primii pasi” pentru a incepe sa castigi bani.

Pentru mai multe ponturi despre cum sa folosesti la maxim comunitatea iCashBack.ro, poti de asemena sa vizitezi aceasta pagina:


Cum folosesc la maxim comunitatea iCashBack.ro

 
2. In ce moneda se inregistreaza CashBack-ul? 

Prin intermediul iCashBack.ro poti obtine CashBack atat la magazine romanesti cat si la magazine internationale care vand in diverse monede (EUR, USD, Yuan, Forint, Leva, Kuna, Zlot, etc).

Indiferent de moneda magazinului partener, CashBack-ul se inregistreaza intotdeauna in RON pentru ca tu sa il poti retrage foarte usor in contul tau bancar. Conversia valutara se va realiza automat la cursul BNR al zilei inregistrarii CashBack-ului iar in contul tau vei vedea suma in RON.
3. De ce nu imi vad CashBack-ul in contul meu de utilizator? 

Tranzactiile au nevoie in general de 30 de minute ca sa apara in contul tau de utilizator.
 

Daca ai asteptat mai mult de 24 de ore si CashBack-ul tau tot nu a aparut, citeste punctul urmator.


4. De ce nu a fost inregistrata tranzactia mea? 

Desi marea majoritate a tranzactiilor sunt inregistrate, vor fi mereu diverse situatii cand, de exemplu programul tau anti-virus sau anti-spyware sau altul care iti protejeaza calculatorul, vor interfera cu inregistrarea tranzactiei tale. Pentru a te asigura ca vei obtine CashBack-ul, nu trebuie sa accesezi alte linkuri din alte site-uri, newslettere, e-mailuri, bannere, reclame sau alte surse, din momentul in care ai accesat pagina magazinului partener prin iCashBack.ro si pana la momentul finalizarii cumparaturii online (NU comanzi telefonic sau altfel. Doar online.). Si inca ceva: browser-ul tau de internet trebuie sa accepte cookie-uri. Deci exista situatii, care nu depind de noi, cand cumparaturile tale nu pot fi urmarite si nu pot fi consemnate.

Sunt magazine partenere care au si aplicatie de mobil. Daca accesezi iCashBack.ro de pe mobil, asigura-te ca se deschide magazinul partener in browser, NU in aplicatia de mobil a magazinului partener. Doar tranzactiile facute prin browser pot fi urmarite si rasplatite.

Recomandare: Inainte de realizarea unei cumparaturi te sfatuim sa stergi fisierele cookie din browser-ul tau


5. CashBack-ul pe care l-am primit este mai mic decat m-am asteptat. Cum se calculeaza? 

Fiecare magazin partener ofera CashBack un anumit procent care este la discretia acestuia si care este afisat pe iCashBack. CashBack-ul se calculeaza ca procent din valoarea vanzarii facute de tine, FARA TVA si FARA Costurile de Transport. De asemena, sunt parteneri care ofera si CashBack cu valoare fixa.  

De exemplu un magazin partener ofera CashBack 10%.
Tu faci o cumparatura in valoare de 100 RON, FARA sa iei in calcul costurile de transport.
CashBack-ul se calculeaza in felul urmator: 100 RON - 20 RON (TVA) = 80 RON. 10% din 80 RON = 8 RON = CashBack-ul tau.

[Vezi VIDEO]

De asemenea, unele magazine partenere ofera CashBack variabil in functie de categoria din care face parte produsul comercializat. CashBack-ul afisat pe iCashBack.ro este intotdeauna CashBack-ul maxim oferit de magazinul partener.

In perioade cu reduceri insemnate (de ex. Black Friday) magazinele partenere pot decide sa ofere un CashBack mai mic decat cel pe care il ofera in mod obisnuit si afisat pe iCashBack.ro

6. Ce inseamana "In Asteptare", "Acceptat", "Respins" si "Platit" ? 

In Asteptare: este primul status pe care il are un CashBack. Cand un CashBack are statusul "In Asteptare", inseamna ca o actiune a fost finalizata pe site-ul magazinului partener. Statusul "In Asteptare" va fi modificat prin procesarea CashBack-ului respectiv de catre partener, procesare realizata in functie de validitatea actiunii respective.

Respins: inseamna ca acel CashBack nu este eligibil de plata si nu iti va fi platit. Un CashBack poate fi respins in urmatoarele circumstante:

In cazul unei campanii per vanzare (sale):

returnarea produsului,
item dublat sau
alta eroare clara specificata de catre magazinul partener, 
nereceptionarea platii din partea ta sau ai rambursat plata sau produsul,
esecul tau de a te conforma termenilor campaniei partenerului,
folosirea oricarei metode de dobandire frauduloasa a CashBack-ului respectiv.

In cazul unei campanii per inregistrare (lead): 

inregistrarea cu mai multe adrese de e-mail,
folosirea oricarei metode de dobandire frauduloasa a CashBack-ului respectiv.

Acceptat: inseamna ca acel CashBack este eligibil de plata si iti va fi platit de catre magazinul partener.

Platit: inseamna ca magazinul partener a platit catre SellADeal acel CashBack si urmeaza sa iti fie tie platit in momentul in care in contul tau strangi CashBack "Platit" in valoare de minim 50 RON, moment in care vei putea initia o cerere de plata. Doar un CashBack cu statusul "Acceptat" poate deveni "Platit".


Daca consideri ca a fost Respins nejustificat un CashBack, contacteaza-ne imediat. Pentru ca mergem pe premiza ca 'Increderea e buna dar controlul este si mai bun', vom contacta magazinul partener pentru a clarifica situatia.


7. De ce, dupa atata timp, statusul CashBack-ului meu nu este "Platit"

Statusul unei tranzactii este mai putin important decat faptul ca acea tranzactie apare in contul tau. In timp ce unii parteneri proceseaza foarte repede CashBack-urile, altora se pare ca le ia mai mult. Fii pe pace, ii tragem noi de urechi pe cei mai... tacticosi!


8. Cum fac o cerere de plata ca sa imi retrag CashBack-ul?

In momentul in care in contul tau ai acumulat CashBack cu statusul "Platit" in valoare de minim 50 RON, vei putea initia o cerere de plata. Pentru asta va trebui sa intri in contul tau de utilizator la sectiunea "Retragere CashBack". Prima data cand vei face solicitarea vei fi rugat sa completezi toate datele necesare astfel incat sa ne asiguram ca trimitem banii in contul bancar potrivit.


9. Am initiat o cerere de plata dar inca nu am primit banii. Ce trebuie sa fac?

iCashBack transfera CashBack-urile "Platite" in contul bancar al utilizatorului numai daca acestea depasesc suma minima de 50 lei si numai daca exista o solicitare de plata din partea utilizatorului. Plata se va efectua in termen de maxim 30 de zile. Pana la atingerea sumei minime de 50 RON sau daca nu exista o cerere de plata valida din partea utilizatorului, CashBack-urile vor fi retinute de iCashBack, acestea nefiind purtatoare de dobanzi sau alte taxe.

10.    Am primit e-mail ca mi se va vira alta suma decat cea din cererea mea de plata. De ce?

Pentru a-ti putea oferi CashBack si pentru imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite, pentru moment suntem nevoiti sa retinem un mic comision. Acest lucru ne permite sa nu fim nevoiti sa inchidem site-ul si astfel sa iti pierzi banii stransi in cont, cum s-a intamplat in cazul altor site-uri de CashBack. Cat este acest comision precum si mai multe detalii interesante gasesti aici.